Wilt u meehelpen de bereikbaarheid zo goed mogelijk te houden?
Enkele tips:
- Tussen 08.00 en 09.00 uur in de ochtend is het erg druk aan de telefoon. Wachttijden zijn dan langer. Probeer die tijd te mijden als dat kan.
- Maandag is de drukste dag. Bel zo mogelijk op een andere dag.
- Bereid u voor op het telefonisch contact. U helpt dan mee het gesprek kort en bondig te houden.
- Door van te voren te bepalen welke vraag u precies wilt stellen (schrijf het eventueel op) wordt het gesprek met de assistente duidelijker.
- Stel uw vraag als het kan via e-consult in MijnGezondheid.net. Heeft uw huisarts vakantie? Dan kunt u geen gebruik maken van een e-consult.
- Belt u voor 10.00 uur als het noodzakelijk is dat de huisarts diezelfde dag op visite komt.
- Toch te druk aan de telefoon? Dan heeft u de mogelijkheid om teruggebeld te worden op een tijdstip dat het u uitkomt.
Algemene mail
Voor algemene opmerkingen, vragen en klachten (niet voor spoed of medische vragen).
Medische vragen en foto's
Wilt u foto’s laten zien of medische vragen stellen? Dat kan via het e-consult in uw eigen MijnGezondheid.net. Vanwege privacy & veiligheid kan dat NIET meer via de mail.
Telefonisch
Praktijk Benneker |
026 311 82 02 |
Praktijk Thalen |
026 311 75 75 |
Praktijk Thuyns |
026 311 33 00 |
Na het intoetsen van het praktijknummer volgt een keuzemenu:
- Keuze 1 bij spoed
- Keuze 2 wanneer u de assistente wilt spreken
- Keuze 3 bij herhalingsrecept
- Keuze 4 voor collega zorgverlener
Bij levensbedreigende situaties bel direct 112
Voor spoed buiten openingstijden belt u met Huisartsenpost Arnhem