U kunt ons op verschillende manieren bereiken

In verband met COVID 19 vragen wij u: kom alleen naar de huisartspraktijk of -post op afspraak.

Als u belt krijgt u vragen over COVID-19: ook als u voor iets anders belt, vragen we u deze vragen te beantwoorden. De vragen vindt u op de pagina Triage voor iedereen.

Wilt u meehelpen de bereikbaarheid zo goed mogelijk te houden?

Enkele tips:

  • tussen 08.00 en 09.00 uur in de ochtend is het erg druk aan de telefoon. Wachtijden zijn dan langer. Als het kan, probeer die tijd te mijden.
  • maandag is de drukste dag. Bel zo mogelijk op een andere dag.
  • bereid u voor op het telefonisch contact. U helpt dan mee het gesprek kort en bondig te houden.
  • door van te voren te bepalen welke vraag u precies wilt stellen (schrijf het eventueel op), wordt het gesprek met de assistente duidelijker.
  • als het kan, stel uw vraag via E-consult in MijnGezondheidnet.
  • belt u voor 10.00 uur als het noodzakelijk is dat de huisarts diezelfde dag op visite komt.

Algemene mail

Voor algemene opmerkingen, vragen en klachten (niet voor spoed of medische vragen).

 

Medische vragen en foto's

Wilt u foto’s laten zien of medische vragen stellen? Dat kan via het E-consult in uw eigen MijnGezondheid.net. Vanwege privacy & veiligheid kan dat NIET meer via de mail.

Telefonisch

Praktijk van Dijke

026 311 82 02

Praktijk Thuyns

026 311 33 00

Praktijk Thalen

026 311 75 75

Na het intoetsen van het praktijknummer volgt een keuzemenu:

  1. Keuze 1 bij spoed
  2. Keuze 2 wanneer u de assistente wilt spreken

Bij levensbedreigende situaties bel direct 112

Voor spoed buiten openingstijden belt u met Huisartsenpost Arnhem

026 - 389 96 96 of  0900 - 1598