Heeft u een klacht of wilt u ons iets laten weten?

Wanneer u ontevreden bent stellen wij het op prijs dat u dat met uw hulpverlener bespreekt. Dan kan samen met u geprobeerd worden het op te lossen. Lukt dat niet en heeft uw klacht betrekking op een praktijkhoudend huisarts, een assistente of praktijkondersteuner (POH), dan kunt u zich wenden tot de klachtencommissie van Rozet Rijn. 

In onze praktijk werken waarnemend huisartsen als zelfstandig huisarts. Heeft uw klacht betrekking op een waarnemend huisarts? Dan gaat dit rechtstreeks naar de betreffende huisarts. Uw klacht wordt doorgestuurd. 

Rozet Rijn ontvangt bij voorkeur uw klacht via de volgende link: https://forms.zenya.work/pcfgyg13zz/161 U komt dan in een beveiligde omgeving waar u uw klacht kan indienen. Wilt u de klachtenregeling raadplegen?
Huisartsenpraktijk Rozet RIJN klachtenregeling 1 juli 2020 (ook tbv website)

Komt u er met Rozet Rijn niet uit? Dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris probeert de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op onderstaand telefoonnummer 088 - 022 91 90.

Als u er vervolgens met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u vinden op de website.

Open skge.nl