Veilige, snelle en toegankelijke communicatie
De patiënt zo snel mogelijk helpen is ons streven en ook een wettelijke verplichting. Daarom is een aantal voorwaarden gesteld.
Veilige mail
Wij mailen alleen via secured zorgmail. U kunt de huisartsenpraktijken (Thuyns, Thalen en Benneker) in uw zorgmailadresboek vinden. Mail altijd naar de huisartsenpraktijk en niet naar het persoonlijk mailadres.
Wij communiceren via beveiligde zorglijnen. Dat betekent dat we van u verwachten dat u ons via Zorgmail bericht.
Kies voor het mailen van rapportages voor het versturen via Edifact. Dan komt het direct in ons medisch systeem binnen.
Kies de gewone zorgmail voor een meer algemene vraag of bericht. Richt uw bericht aan de huisartspraktijk en niet aan de individuele huisarts. Net zoals wij bent u zelf verplicht om een veilige zorgcommunicatie te regelen.
Wij accepteren geen papieren patiëntenberichten, al dan niet per post verzonden.
OZO: communicatie tussen zorgverleners en de patiënt
Voor de patiënt van Rozet, de mantelzorgers en zorgverleners is OZO gratis. De huisartsenpraktijk en de Gemeente financieren OZO. U kunt zich aanmelden via onderstaande button.
Gebruik deze voorziening: het scheelt bellen en zoeken en de patiënt is sneller geholpen. Ook de apotheken en thuiszorg maken gebruik van OZO.
Fax
Het is niet mogelijk om te faxen naar ons. Hiervoor gebruikt u de beschikbare kanalen in het HIS/ApoIS of Zorgmail.